ميز و صندلي ناهارخوري شرکتي

میز و صندلی ناهارخوری شرکتی : در خرید میز و صندلی ناهارخوری شرکتی بدلیل اینکه این محصول جزو اموال سازمان محسوب می­شود و اینکه بطور نادر جنبه دکوراتیو دارد باید دقت کرد که از جنس مقاوم و بادوام خریداری شود. چرا که سازمان ها به ندرت علاقه­ای به تعویض میز و صندلی ناهارخوری شرکتی خود دارند و تمایل دارند از این محصول در دراز مدت استفاده نمایند.

میز و صندلی ناهارخوری شرکتی

گسترش کسب و کارهای امروزی تا سطحی انجام گرفته است که پرسنل شرکتهای دولتی و خصوصی در بسیاری از موارد صرف صبحانه و ناهار خود را در محل کار خود انجام می­دهند.

بسیاری از سازمانها برای آسایش کارمندان خود سعی می­نمایند تمامی امکانات لازم را برای این منظور مهیا نمایند. تهیه میز و صندلی ناهارخوری شرکتی نیز از مواردی است که مورد توجه سازمانها قرار گرفته است.

سایت دکوکده نیز با علم به این نیاز سازمانها در جهت تامین سریع و مطمئن این محصولات، ایده­پردازی فروش آنلاین را طراحی و اجرا نموده است.

نقش میز و صندلی ناهارخوری شرکتی در افزایش راندمان کارمندان:

با پیشرفت فن­آوری، کسب و کارها نیز از پیچیدگی بیشتری برخوردار شده­اند این موضوع لزوم حضور مستمر کارمندان در سازمانها را ضروری نموده است.

ضرورت حضور کارمندان در ساعات اولیه صبح و نیز خروج در ساعات عصرگاهی سبب شده است که کارمندان ناگزیر صبحانه و یا ناهار خود را در محلهای کار خود صرف نمایند.

در شرکت های صاحب نام و پیشرفته از این موضوع برای افزایش راندمان کار پرسنل استفاده می­شود. این شرکتها سعی دارند با مهیا کردن شرایط محیطی نظیر منزل حس آسایش را در کارمندان القاء نمایند. تهیه میز و صندلی ناهارخوری شرکتی نیز اقدامی در همین راستا می­باشد.

غذاخوری ها در شرکت ها و سازمان ها

در سازمان های بزرگ سالن هایی برای صرف غذا در نظر گرفته می­شود که با اقدام به خرید انبوه میز و صندلی ناهارخوری شرکتی در وعده ­های غذایی به تعداد زیادی از پرسنل سرویس­دهی می­گردد.

در شرکت های کوچک و خصوصی نیز فضای کوچک آبدارخانه با میز و صندلی ناهارخوری شرکتی تجهیز می­شود تا کارمندان بدون در معرض دید بودن در آسایش کامل غذای خود را بصورت انفرادی و یا دورهمی با سایر همکاران میل نمایند.

در علم بازاریابی نوین تاکید شده است که دورهمی­های کارمندان می­تواند از طریق ایجاد مودت و دوستی بین آنها راندمان و عملکرد سازمان را افزایش دهد. این موضوع همواره مورد توجه مدیران زبده قرار می­گیرد.

این مدیران سعی می­کنند میزهای جلسه را با میز و صندلی ناهارخوری شرکتی تعویض نمایند و با اجرای صبحانه و یا ناهارکاری در یک محیط صمیمی و آسوده برخی مسایل را نیز با کارمندان در این محیط مناسب مطرح نمایند.

نتایج تحقیقات انجام شده نشان داده است که بررسی و بهبود مسائل سازمانی در این شیوه بیشتر از استفاده از میزهای جلسه خشک کارساز بوده است.

مشخصات میز و صندلی ناهارخوری شرکتی:

مدل میز و صندلی ناهارخوری شرکتی الزاما از مدلهای سلطنتی و یا گرانقیمت نیست. در بیشتر موارد جنس میزها و صندلی های شرکتی از چوب، ام دی اف، یا مواد مصنوعی پلیمری  انتخاب می­شود. یکی از مسائلی که در انتخاب میز و صندلی ناهارخوری شرکتی مورد توجه است سهولت تنظیف آن است.

چرا که این میزها در مقایسه با میزهای ناهارخوری خانگی مورد استفاده روزمره تعداد زیادی از کارمندان قرار می­گیرند و نیاز است که مداوم برای تنظیف آنها اقدام شود. از اینرو جنس میز انتخابی باید دوام لازم را در برابر رطوبت و نیز مواد شیمیایی پاک کننده داشته باشد.

خرید این محصول

گرچه در برخی موارد در برخی سازمان ها پیشرفته در بخش مدیریت ارشد برای استفاده روزانه و یا سرو غذا در صورت حضور میهمانان  و یا شرکای تجاری می­توان از نوع سلطنتی میز و صندلی ناهارخوری شرکتی نیز استفاده کرد ولی اغلب بعلت مسائل بهداشتی  سعی می­شود در بخش های آبدارخانه از میزهای پلیمری که از دوام بیشتری برخوردار هستند و بدلیل سبکی نیز حمل و نقل آنها آسان است، استفاده گردد.

از آنجائیکه زمان صرف غذا نوعی تایم استراحت کارمندان نیز در نظر گرفته می­شود، ضروری است که صندلی و میز از آسایش بالایی برای استفاده برخوردار باشند. تا پرسنل بتوانند علاوه بر صرف غذا و یا نوشیدنی از آرامش یک استراحت کوتاه مدت نیز بهره­مند شوند.

در خرید این محصول بدلیل اینکه این محصول جزو اموال سازمان محسوب می­شود و اینکه بطور نادر جنبه دکوراتیو دارد باید دقت کرد که از جنس مقاوم و بادوام خریداری شود. چرا که سازمان ها به ندرت علاقه­ای به تعویض میز و صندلی های شرکتی خود دارند و تمایل دارند از این محصول در دراز مدت استفاده نمایند.

ضرورت تهیه میز و صندلی ناهارخوری شرکتی:

 با توجه به اینکه خریدهای سازمانی اغلب بصورت انبوه انجام می­گیرند و اینکه سعی می­شود مسایل اقتصادی سازمان نیز در انجام خرید مورد توجه قرار گیرد.

مسئولین خرید تلاش می­نمایند با مراجعه به فروشگاههای متعدد و استعلام قیمت با کیفیت­ترین میز و صندلی ناهارخوری شرکتی را با قیمتی مناسب تهیه نمایند.

این موضوع برای سازمانها پروسه­ای زمانبر و هزینه­ساز است. سایت دکوکده با معرفی بسیاری از برندهای معروف در زمینه تولید این محصولات نظیر: شاریس، اعتمادی، سیلا، دنا، نوین چیر، پاسارگاد، ژاویز،سیلا و ده­ها شرکت و برند معروف دیگر توانسته است میز و صندلی ناهارخوری شرکتی مورد نیاز سازمان ها را با رقابتی­ترین قیمت بصوت نقدی و نیز اقساطی در اختیار آنان قرار دهد.

مسئولین خرید سازمان ها می­توانند در شرایطی بسیار آسان محصول میز و صندلی ناهارخوری شرکتی مورد نظر را انتخاب و با تسویه حساب نقدی از طریق درگاه آنلاین و نیز عقد قرارداد خرید اقساطی محصول خریداری شده را در درب سازمان خود تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *